Mehmet Lütfü Özdemir: sev beni

16 Ekim 2014 Perşembe

sev beni

yarına
şiire
güneşe
yıldıza
aya
sevgiye
eşitliğe
barışa
ve aşka
yemin ile
sev beni


ve nefese
çocuklara
erkeklere
kadınlara
çiçeklere
ağaçlara
toprağa
ateşe
suya
dağa
balıklara
yemin ile
sev beni

her yanım fırat
sözler akar
dizeler akar
geçer içinden
bir yanım dicle
göz olur akar
yüreğime yüreğime
öyle mahsun
öyle içten
sev beni

her şey ama
her ne varsa işte
bir bakışına bakar
bir göz ucuna
bir sözüne
bir dokunuşuna
aklın ile
kalbin ile
sev beni

tanımlayamadığım
her duygu gibi
sahip olmadan
sahiplenmeden
olmak gibi
tüketmeden
zamansız
ve mekansız
sev beni

sınıfsız
otoritesiz
sınırsız
cennet gibi
haykırışlarla
isyanlarla
kıyamlarla
sevinçle
merhametle
sev beni

gözlerinle tut beni
diz çökeyim
hem her dem hecelerine
sözlerinin hemen önüne
eğileyim aşka
ve eşitliğe
ve yum gözlerini
kelimelerinle
sev beni

gözlerimi kapa
dudaklarıma dökül
-sün düşlerin
-gözlerin
ve adımı kalbinle
-oku aşk ile
ve dahi teslim ol
-ayım güneşim
teslim ettim sana
benliğimi düşlerimi
her yanımdan sarmala
yor zihnimi
ve inan bize
olduğun gibi
kendin gibi
gördüğün gibi
sev beni

Mehmet Lütfü Özdemir
1 Eylül 2012
Aşka ve Eşitliğe..